Serah gelang tanda ikat hubungan, gelagat Mas Idayu malu2 jadi perhatian. -"Macam zaman muda!"

Dalam menghitung hari bergelar isteri tidak lama lagi, Mas Idayu ada berkongsi 'moment' bahagia hari ini dengan memaklumkan bahawa statusnya kini sudah diikat.

Mas Idayu selamat 'diikat'

Menerusi muat naik terbaharunya, menyaksikan satu majlis ringkas yang dihadiri ahli keluarga Mas Idayu dan juga keluarga daripada pihak lelaki.

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)

 

Melihat video pendek itu, kelihatan Mas Idayu yang ayu berbaju Ungu tersipu malu saat menerima kunjungan daripada bakal suaminya, Sufian Isa yang juga merupakan Penerbit Eksekutif TV.

"Ini ujian paling besar kami"

Di sebalik 'moment' indah itu siapa sangka rupanya ada kejadian lain yang berlaku kepada dirinya dan Sufian sewaktu majlis itu berlangsung.

"Ujian sangat kuat. Saya tak percaya ikatan sebab itu aya tak nak bertunang kerana benda-benda inilah. Selesai saja majlis, kami bermasam muka dan tak bercakap sehinggalah balik."

"Ini ujian paling besar kami lalui. Alhamdulillah kami okey semula. Dia pujuk saya semula. Ia hanya benda kecil yang tak patut berlaku."

-Mas Idayu-

"Ini Syawal paling bermakna"

Walau bagaimanapun, Mas Idayu akui bahawa tahun ini merupakan Syawal paling bermakna buatnya selepas 15 tahun menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal.

"Mana ada orang kenal dalam masa empat bulan terus ikat. Tak sangka dia nak ikat nak bagi tanda, okeylah"

"Kiranya inilah Syawal paling bermakna untuk saya. Tarikh nikah pun dah ada, cuma kami tunggu masa sesuai untuk kongsikan."

-Mas Idayu-

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen