Jadi 'biawak hidup' dalam perkahwinan lama, lelaki Sweeden lari ke Malaysia, kini menikah dengan wanita 'perampas'

Oleh: Shasha Zack

Malang nasib seorang isteri, ditipu, dicurangi malah terpaksa menyara hidup seorang suami, yang selama ini disangka mampu melindunginya.

Itulah kisah menyayat hati Erica Chew, yang dicurangi suaminya meskipun segalanya telah diserahkan buat lelaki bernama  Johan Andreas, yang berasal dari Sweeden.

Gambar kahwin Johan dengan isteri baru.

Gambar kahwin Erica.

"Ingatkan biawak hidup dalam kalangan orang kita je..."

Erica Chew menceritakan kisah dukanya apabila dia yang selama ini menyara hidup Johan termasuk perbelanjaan kolej, insurans dan perbelanjaan rumah, sedangkan lelaki itu hanya duduk goyang kaki saja di rumah.

Malahan, Erica turut sedih apabila Johan yang kini merupakan bekas suaminya menyebarkan fitnah ke atas dirinya sedangkan dia yang sebenarnya syaitan bertopengkan manusia.

Erica turut jadi mangsa pukul

Bukan setakat itu, Erica juga menjadi mangsa dera bekas suaminya yang difahamkan panas baran. Johan yang kini telah bernikah di dengan wanita dari Malaysia, sebenarnya lari dari negara asalnya, Sweeden.

"Happy for the next wife, biawak has a new owner..."

"Depa bercinta masa lelaki ni suami orang, lepastu perempuan tu mintak pampasan..."

"Trash di mana-mana..."

"Kifarah never missed a door..."

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen