Gara-gara minta putus, gadis hampir putus jari, dibelasah teman lelaki 'psiko'

Manusia tak pernah lari dari berbuat kesilapan, namun mereka ada banyak jalan untuk berubah, selama mana peluang masih berpihak kepada diri.

Misalnya seperti yang dilalui oleh gadis ini yang kini sedang berusaha untuk berpisah dengan teman lelakinya yang dianggap 'psiko'.

 

Terima 9 jahitan sebab minta putus

Menurut pemilik akaun @elfucir, menyaksikan derita yang terpaksa ditanggung olehnya selepas dibelasah oleh teman lelakinya gara-gara minta putus.

 

 

Disebabkan insiden itu, dia juga menerima sebanyak 9 jahitan kerana tindakan berani lelaki itu.

Menurut gadis terbabit, meskipun insiden itu berlaku tahun lalu, namun dia terpaksa memuat naik semula video tersebut, beserta beberapa bukti lain agar lelaki itu tidak mengganggunya lagi.

"Dia masih sibuk pasal aku"

Dalam waktu sama, dia juga berharap agar ciapannya itu dapat memberi peringatan buat kaum wanita di luar sana sebelum termasuk jerat sama sepertinya.

 

 

"Bukan aku sorang je terkena..."

Selain itu, dia turut berkongsi gambar tangkap layar mesej yang diterima oleh individu tak dikenali yang pernah menjadi 'mangsa' lelaki berkenaan.

"Jauhi lelaki psiko"

 

Bagaimanapun, gadis itu akui akan kesilapannya, justeru itu dia berharap agar orang lain lebih berhati-hati.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen