Kantoi 'tersengih' nampak Syifa Melvin, Safawi 'blushing' sampai tertunduk malu masa 'live'

Oleh: Shasha Zack

Perlawanan antara skuad negara menentang Bahrain di Stadium Nasional Bukit Jalil dipenuhi dengan 70 ribu penonton dan penyokong yang memberi sokongan.

Walaubagaimanapun, pasukan berkenaan terpaksa akur dengan kekalahan di tangan pihak lawan apabila tewas 1-2 malam tadi.

Turut hadir semalam termasuklah Syifa Melvin dan keluarga, demi memberi sokongan buat kekasih hati, Safawi Rasid yang bermain untuk Harimau Malaya.

"Hadir tapi lencun."

Tersenyum tengok kekasih hati, terus tunduk bila kantoi

Dirakam lensa TV, Syifa dilihat sangat cantik dan ketika itu, Safawi sempat memerhatikan aksi kekasih hatinya sambil tersenyum.

Tanpa sedar, kamera tiba-tiba beralih pandangan dan fokus pada Safawi yang kemudian tertunduk malu apabila gelagatnya memerhatikan Syifa 'ditangkap'.

@ncesssyy #syifamelvin #safawirasid #harimaumalaya #xyzbca #foryoupage #malaysia #asiacup #fypdongggggggg #astroarena #fypシ゚viral #ad #fyp #fypage ♬ ET X LOCKED OUT OF HEAVEN BY ALTEGOMUSIC - ALTÉGO

 

"Cameraman pon macam tahu2 je..."

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen terhibur melihat gelagat pasangan berkenaan yang malu-malu apabila reaksi mereka tertangkap di lensa kamera.

Malahan, ramai yang berseoroh, photographer sememangnya telah merancang untuk mengusik pasangan berkenaan.

"TV kuat nyakat..."

"Kalah tetap kalah tapi blushing tu ada."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen