Kereta brek mengejut sebab anak bising, Abang lori pelik, tak nampak anak pun!

Tindakan pemilik sebuah kereta berwarna putih menekan brek secara mengejut menyebabkan dia hampir dilanggar oleh kenderaan lain dari arah belakang.

Lelaki terkejut kereta depan brek mengejut

Detik kejadian boleh dilihat menerusi rakaman dashcam yang dimuat naik oleh pemilik kenderaan di belakang kereta putih terbabit.

 

Beserta dengan video berkenaan, turut dimaklumkan bahawa pemilik kereta putih itu mendakwa bahawa tindakannya brek mengejut adalah kerana terganggu dengan suara anak menangis.

Pun begitu, pemilik rakaman menyangkal dakwaan tersebut dengan memaklumkan bahawa di dalam kereta itu tiada kelibat seorang budak pun.

"Selamat ada dashcam"

Namun begitu, mujur tiada berlaku sebarang kecederaan serius membabitkan kedua-duanya, walhal mereka nyaris berlanggar disebabkan kecuaian kereta putih tersebut.

"Bagi dia menangis"

 

"Alasan paling mengarut"

Dalam waktu sama, alasan pemandu yang mendakwa anaknya menangis juga sekaligus dianggap mengarut dan menjadi bahan ejekan netizen.

"Anak tekak dia kot bising"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen