Terlalu jelita & miliki wajah unik, Amber Heard disahkan wanita paling 'perfect' di dunia - Saintis

Oleh: Shasha Zack

Sejak kontroversi yang melanda bekas isteri Johny Depp, Amber Heard menjadi perhatian ramai susulan masalah rumah tangga yang dihadapi bersama bintang Pirates of Carribean itu.

Walaubagaimanapun, tahukah anda, baru-baru ini Amber Heard dinobatkan wanita paling sempurna dengan wajah jelita yang dimilikinya.

Amber Heard Cantik Berbibir Merah

 

Rupa paras paling cantik & sempurna ikut piawaian saintifik

Lapor Sinarplus, kejelitaan Amber Heard disahkan  menerusi formula khas yang dibangunkan oleh saintis iaitu Golden Ratio, dengan fakta bahawa wanita berkenaan mempunyai rupa paras yang paling cantik dan sempurna.

Golden Ratio digunakan Yunani purba, menggunakan nisbah 1.618 merujuk kepada formula perkadaran yang telah dikatakan untuk mengenal pasti wajah yang paling sempurna secara matematik.

Amber Heard miliki bentuk wajah paling 'perfect' di dunia, saintis sahkan -  Sinar Plus

Skor wajah Amber Heard 91.85%

Pakar Bedah kosmetik Britain, Dr Julian De Silva mengisytiharkan skor wajah Amber Heard adalah 91.85 peratus hampir sempurna selepas dinilai dengan teknologi pemetaan muka digital.

Amber Heard Tak Mau Dijadikan Simbol Seks di Dunia Hiburan - ShowBiz  Liputan6.com

Selain Amber Heard, aktor kacak, Robert Pattinson (hero filem Twilight) juga memiliki wajah hampir sempurna dengan skor 92.15 peratus.

The Internet Simply Cannot Handle Robert Pattinson With Bleach-Blonde Hair  — See Photos | Allure

 

 

 

 

 

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen