Selamba baring dalam 'train', ramai kecam wanita warga emas takde 'common sense'

Oleh: Shasha Zack

Bagi pengguna pengangkutan sedia ada, terkadang terlalu ramai individu hingga terpaksa berhimpit-himpit sesama sendiri dan boleh mencetuskan rasa tidak selesa.

Samalah dengan satu perkongsian ini, menunjukkan dalam tengah ramai pengguna dalam sebuah kereta api, dilihat seorang wanita warga emas yang sedang baring, undang pertikaian.

"Wow melampau sampai baring..."

Perkongsian @naeldaily di Tiktok meraih perhatian ramai yang terkejut melihat wanita berkenaan selamba baring di dalam kereta api ini.

Namun begitu, ramai juga yang meluahkan pendapat mengatakan banyak lagi tempat yang kosong untuk diduduki dan meminta sikap wanita tersebut dimaafkan.

@naeldaily Reply to @aimanlisa.product Habibi habibi #mrtkualalumpur #immigration #middleeastern #randomthings #fypシ ♬ Habibi (Albanian Remix) - Ricky Rich & Dardan

"Penat atau tak, jangan baring macamtu..."

Tinjauan ke ruangan komen mendapati ramai yang mengecam tidak kurang juga yang menyebelahi wanita tersebut dan memberi pendapat mungkin kepenatan hingga terpaksa baring di dalam pengangkutan awam berkenaan.

"Memang bawak kemana-mana perangai diorang ni..."

"Mungkin dia penat, kadang2 pening..."

"Selagi masih kosong takpelah..."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen