Tak sempat halang, ibu hampir pitam anak spontan terjun laut tanpanya . -"Jantung terhenti kejap..."

Bagi yang mempunyai anak kecil, pasti tahu sikap mereka yang terlampau agresif dan sukar untuk dikawal, lebih-lebih lagi apabila di tempat awam.

Justeru itu, sebagai ibu bapa perlu sentiasa peka dengan gerak geri mereka sekaligus bagi menghalang daripada terdedah kepada perkara bahaya.

Aksi kanak-kanak terjun laut bikin ibu cuak

Mengambil iktibar dari perkongsian di Tiktok, seorang wanita yang juga merupakan ibu berdepan detik cemas apabila anaknya pantas terjun ke dalam laut.

@ayunissafa Benar benar dah diluar ekspetasi 😅 #masyaallahtabarakkallah #fyp ♬ suara asli - cintaulamadanhabaib - nasehatulamadanhabaib

 Walhal ketika itu, tangan kanak-kanak itu masih digenggam erat oleh ibunya, namun kelincahannya yang luar biasa membuatkan si ibu terciduk.

"Nasib baik pakai pelampung"

Mana tidaknya, mengenangkan usia anak yang masih kecil pastinya bahaya jika dia terjatuh ke dalam laut yang tiada siapa tahu akan kedalamannya.

Pun begitu, mujur sebelum kejadian dia sudah dipakaikan pelampung.

"Saya ikut terkejut"

Menjengah ke ruangan komen, nampaknya ramai luah perasaan sama sepertimana wanita tersebut yang berada dalam situasi itu.

"Tak takut langsung"

Namun, tak kurang juga yang terhibur dengan gelagat budak bertuah itu yang secara tak langsung telah membuatkan jantung warganet 'terhenti' seketika.

 

"Jantungku berdebar"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen