"Ini hanya rekaan." - Johny Depp nafi khabar angin kembali jadi 'Captain Jack Sparrow'

Oleh: Shasha Zack

Hangat diperkatakan mengenai Johny Depp yang didakwa menerima kembali tawaran dari Disney, untuk melakonkan kembali watak kegilaan ramai dalam Pirates of The Carribean, sebagai Jack Sparrow.

Lebih meyakinkan apabila ada ura-ura mengatakan bahawa Johny Depp menerima bayaran RM1.3 juta bilion untuk kembali melakonkan watak ikonik berkenaan.

johnny depp: Disney dropped Depp from 'Pirates of the Caribbean' franchise  over Amber Heard's abuse allegations, reveals actor's former agent - The  Economic Times

 

"Ini hanya rekaan."

Susulan tularnya berita itu, ramai peminat mula teruja malahan tidak sabar-sabar menanti 'comeback' dari pelakon berusia 59 tahun itu.

Walaubagaimanapun, hal itu telah dinafikan oleh wakil Johny Depp dan menegaskan bahawa dakwaan itu sama sekali tidak benar, lapor US Magazine.

“Ini hanya rekaan.”

Dalam pada itu, penerbit Jerry Bruckheimer menjelaskan bahawa Johny Depp tidak dapat dipastikan akan kembali semula ke francais atau tidak, lapor The Times.

“Bukan dalam tempoh waktu sekarang, masa depan masih lagi belum ditentukan.” 

Pirates of the Caribbean: Johnny Depp 'looking to return' to series after  'cash demand' | Films | Entertainment | Express.co.uk

Terdahulu, semasa konflik bersama bekas isteri hingga terpaksa memfailkan saman fitnah, Johny Depp difahamkan telah disingkirkan daripada siri Pirates of the Caribbean akibat dakwaan kononnya dia telah 'mendera' Amber Heard.

 

 

Susulan kes berkenaan, karier dan nama baik Johny Depp telah musnah berikutan tuduhan dan fitnah dilemparkan bekas isterinya.

Johnny Depp, Amber Heard verdict made official by judge

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen