Harga burger tepi jalan RM23, netizen ternganga, simpati wanita macam kena 'scam' - "Ayam import syurga ke!"

Oleh: Shasha Zack

Alangkah terkejutnya seorang wanita apabila mendapati pesanan burger yang dibeli hanya di gerai tepi jalan berjumlah RM23!

Itulah yang menimpa wanita ini ketika dia terpaksa membayar harga 'kayangan' tersebut untuk dua biji burger ayam 'special' di sebuah gerai bedekatan bank di Kepong.

 

NANA Burger - Home | Facebook

Gambar hiasan

"Saya tanya 3 kali untuk kepastian..."

Menerusi sumber mStar, wanita berkenaan sangat terkejut semasa ingin membayar lalu bertanya hampir 3 kali untuk kepastian.

"Saya tanya kepada penjaja tu 3 kali untuk kepastian, dia dia bagitahu tu adalah harga untuk burger ayam spesial."

Setelah dikira, jumlah 2 burger dengan harga RM23 adalah sebanyak RM11.40 setiap satu yang mana ianya lebih mahal dari restoran makanan segera.

McD lagi murah!” - Netizen kasihan wanita pesan burger ayam special di  gerai tepi jalan kena bayar RM23 - Viral | mStar

"Mesti kedai tu set harga ikut kereta yang diorang drive..."

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netize turut terkejut dan tercengang dengan harga cekik darah yang diberikan penjual di samping menyifatkan mungkin daging yang digunakan diimport dari luar negara.

"Burger mcd ke tu..."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen