Rimas 'diasak' tentang kisah rumahtangga, Noh Salleh 'sembur' wartawan. -"Media suka isu merepek..."

Sejak semalam, kecoh khabar angin mengatakan rumahtangga penyanyi Noh Salleh dan Mizz Nina sedang berada dalam keadaan tidak baik.

Terkejut dengar gosip rumahtangga bermasalah

Terkejut dengan perkara tersebut, Noh Salleh ketika ditemu bual beberapa orang wartawan dengan tenang tampil mengulas perkara tersebut.

 

 

"Korang semua kena tipu ni, saya baru tahu pasal gosip ni...ada ya benda ni?"

-Noh Salleh-

 

"Ketandusan cerita ke?"

Bagaimanapun, sesi temu bual itu menjadi dingin seketika apabila Noh sepertinya sedang memerli wartawan yang asyik mendesaknya mengulas kontroversi menimpa dirinya.

"Korang ni ketandusan cerita ke? Media kita ni kalau kita cerita pasal lagu, diaorang suka fokus cerita pasal peribadi."

"Saya faham kelemahan media kita, suka fokus benda merepek daripada benda yang artis tu kerjakan..."

Tergamam dengan sindiran itu, kedengaran nada suara wartawan perempuan di sebalik kamera sepertinya tersinggung dengan respon itu.

"Cara malas layan wartawan"

Bagi mengakhiri sesi temu bual, Noh menegaskan bahawa dirinya keluar untuk menonjolkan karya dan seni, bukan menjual benda 'viral' untuk dikenali ramai.

Menyokong penuh kenyataan Noh, nampaknya warganet berpuas hati dengan cara penyanyi itu mendepani pihak media yang menurut mereka  gemar menyentuh isu 'dalam kain'.

"Media suka keruhkan keadaan"

"Sibuk dengan kehidupan peribadi"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen