Botol 'melayang' kena kepala polis, pemuda tak 'cukup tanah' dikejar dalam stadium

Dalam keseronokan menonton perlawanan bola sepak dua pasukan hebat, Kelantan FC menentang Johor Darul Takzim (JDT) petang semalam, telah berlaku kekecohan di stadium Sultan Muhammad IV.

Lempar botol ke dalam padang

Detik kejadian ada dimuat naik oleh salah seorang penyokong yang berada di sana, menyaksikan gelagat seorang pemuda berbaju hitam 'hilang arah' sewaktu dikejar orang ramai di dalam stadium itu.

  

@asifkhanz86 Goodluck brother 🫡 . Takdok penyakit gi cari penyakit . Tolong jaga etika dalam stadium guyss . Ingat ko takdok doh perangai lamo 😭😭 #fyp #pdrm #Kelantan #Trw #JDT ♬ Oh No - Kreepa

 

Menurut pemilik akaun, sebelum kejadian dia telah melempar botol ke dalam padang sehingga terkena kepala salah seorang anggota LSF (Light Strike Force) yang menjaga kawasan tersebut.

 

@asifkhanz86 Replying to @fazananabela Dalam video ni ada nampak botol air terbang atas kepala polis FRU tu . Last last polis dah mark brother baju hitam tu terus pishang member 🥲👍🏻 #GWS #fyp #Kelantan #Trw ♬ original sound - AsifKhan

Terciduk jadi 'tawanan' anggota pertahanan

Dengan bantuan penyokong lain, pelaku akhirnya berjaya 'ditawan' dan diserahkan kepada pihak bertanggungjawab bagi menjalankan tindakan selanjutnya.

Tuan badan munculkan diri

Tenang mendepani situasi tersebut, empunya diri kemudian muncul di ruangan komen mengakui akan tindakannya berbuat demikian.

"Hati kering bos"

Walau bagaimanapun, dia tidak memaklumkan lebih lanjut tindakan susulan yang dikenakan terhadapnya selain memberitahu tiada apa yang berlaku dan semua dalam keadaan terkawal.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen