Konon kecewa kena ‘backstab’, staf bongkar sikap mak angkat Alia pada pekerja

Oleh: Zuzu Yasmine

Baru-baru ini, tular sebuah video di media sosial akan seorang wanita yang mendera kanak-kanak perempuan gara-gara enggan makan telah mencetuskan kemarahan ramai.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by AQIEL ✨ (@theaqil7)

Bagaimanapun, rahsia wanita yang dikenali sebagai usahawan sekaligus influencer itu nampaknya mula terbongkar satu persatu apabila dikatakan turut menindas para pekerjanya.

Konon dianiaya pekerja.

Menerusi ruangan IG Story milik salah seorang staf yang dikenali sebagai Aqil mendedahkan mesej terakhir mak angkat Alia kepada para pekerjanya selepas video ‘penderaan’ itu tersebar.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by AQIEL ✨ (@theaqil7)

Wanita berkenaan meluahkan rasa kesal kononnya dirinya dianiaya namun Aqil menegaskan bahawa mereka yang menjadi mangsa selama ini.

Fikirkan keselamatan Alia

Menurut pemuda berkenaan, sekiranya tidak memikirkan akan keadaan dan keselamatan Alia pasti sudah lama mereka ‘cabut lari’ ekoran tidak dibayar gaji.

Terikat dengan kontrak.

Bukan itu sahaja, Aqil juga memaklumkan bahawa mereka terikat dengan satu kontrak persetujuan malah pernah diugut bakal disaman sekiranya tidak patuh akan syarat dan terma di dalamnya.

Untuk makluman, pasangan suami isteri yang mendera adik Alia telah ditahan selepas polis menerima laporan berhubung kejadian tersebut tengah malam Khamis.


 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen