Didakwa kena 'sorok', warga emas akhirnya ditemui lepas lima hari 'ghaib'

Misi mencari dan menyelamat seorang warga emas sejak 10 Ogos lalu kini berakhir selepas dia ditemui tidak jauh dari rumahnya, hari ini.

 

Warga emas hilang dalam kebun ditemui

Menurut Ketua Polis Daerah Batu Pahat iaitu Asisten Komisioner Ismail Dollah, selepas lima hari usaha pencarian dilakukan, Painah Siwan yang berusia 79 tahun ditemukan dalam keadaan selamat.

“Turut ditemukan bersama wanita berkenaan adalah sepasang selipar dan secekak lidi daun kelapa sawit yang sudah siap diraut.

“Wanita itu kemudiannya di rujuk ke Hospital Sultanah Nora Ismail (HSNI) untuk pemeriksaan kesihatan dan keadaannya dilaporkan stabil,”

-Ismail Dollah-

Mungkin imej 8 orang, orang berdiri, motorsikal dan kawasan luar

Mungkin imej 8 orang, orang berdiri, pakaian seragam tentera dan teks yang berkata 'POS KAWALAN TEMPAT KEJADIÁN (PKTK) PSK POS KAWALAN TEMPAT KEJADIAN (PKTK)'

Untuk makluman, Painah dilaporkan hilang selepas keluar mencari daun kelapa sait untuk dijadikan penyapu di kebun kelapa sawit di belakang rumahnya di Kampung Parit Kasih Sayang, Senggarang.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen