CCTV bongkar kelakuan lelaki, khusyuk tonton video lucah guna 'laptop' pameran

Membuat pemeriksaan ke atas sesuatu barangan sebelum dibeli merupakan antara hak kita sebagai pengguna, terutamanya barang yang berteknologi.

Maklumlah, sudah berhabis ribuan ringgit, mestilah kita mengharapkan produk yang dibeli berada dalam keadaan baik dan boleh digunakan untuk jangka waktu lama.

 

Sempat tonton video lucah sebelum beli

Namun, lain pula yang dilakukan oleh seorang lelaki ini sewaktu datang ke sebuah kedai gajet dan elektronik yang mana gelagatnya ada dikongsi oleh pemilik akaun Twitter bernama @AndyHuskyyy.

 

Menerusi hantaran tersebut, kelihatan lelaki tadi sedang melihat sesuatu menggunakan komputer riba (laptop) yang berada di meja pameran.

Apabila diterjah oleh salah seorang staf, rupanya dia sedang melihat video yang dipercayai berunsur lucah secara sendirian atau dengan kata lain dia telah menyalah gunakan barangan yang berada di kedai tersebut.

"Tengok apa bang?"

Hal itu sekaligus membuatkan warganet bingung dengan perbuatan lelaki tadi yang agak berani, walhal sudah sedia tahu bahawa di situ terdapat banyak kamera litar tertutup sedang memerhati.

"Perangai kau ni..."

"Macam mana lah dia ni"

 

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen