Tebuk dinding sampai tembus, suami isteri pasrah tiap kali jiran 'renovate' rumah

Disebabkan bukan pertama kali terjadi, sepasang suami isteri hanya mampu pasrah dan reda setiap kali jiran sebelahnya membuat pengubahsuaian rumah.

 

Tukang 'renovation' uji kesabaran

Dalam paparan yang dikongsi, kelihatan detik bilamana rangka besi dari rumah jiran menembusi dinding rumahnya kesan daripada penolakan yang sangat kuat dari bahagian sebelah.

Walaubagaimanapun, mereka tidak melenting sebaliknya tertawa melihat kejadian tersebut kerana itu merupakan kali ketiga berlaku.

 

@desianifitriazman xtau nk sedih ke ketawa 🤣🤣 ngekek laki bini tgk 🤣 #fypシ #fypシ゚viral #foryourpage #sabarituindah ♬ Funny Song - Cavendish Music

 

 

 

Banyak kali dinding pecah

Jika dapat dilihat, dalam video lain pula menyaksikan beberapa bahagian lain yang turut mengalami kerosakan seperti dinding bilik air, bumbung rumah serta kereta turut dipenuhi serpihan simen.

 

@desianifitriazman Replying to @liza2121ls ♬ original sound - Desiani Fitri Azman

 

Bagaimanapun, sepertimana yang dimaklumkan oleh pemilik akaun, hal itu telahpun diberitahu kepada tuan rumah, namun kejadian sama terus berulang selain menambah bahawa hubungan mereka sesama jiran tidak bermasalah, cuma hal itu melibatkan kepekaan dan cara kerja tukang yang diupah.

 

 "Steady betul laki bini"

Adapun begitu, ramai memuji sifat yang ditunjukkan oleh pasangan suami isteri berkenaan yang benar-benar tabah dan sabar mendepani perangai jiran sebegitu.

 

"Boleh gelak lagi"

"Aku pula yang berangin"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen