Dah nak habis solat, isteri terpaksa batalkan lepas suami ingatkan belum mandi wajib

Usik mengusik dalam rumah tangga sudah menjadi kebiasaan buat suami isteri bagi menyuburkan lagi benih-benih cinta mereka.

Namun, jangan pula ada yang sinis dan hairan apabila mereka memuat naik adegan tersebut di dalam media sosial kerana tiada yang mustahil dalam dunia serba canggih ini.

 

Malu ditegur suami belum mandi wajib

Berkongsi situasi sama, seorang lelaki ada memuat naik rakaman ketika dia menegur sang isteri yang pada ketika itu sedang duduk tahiyyat akhir.

 

@jdrp_2810 inget enaknya doang 🤣😂 #fypシ゚viral #fyp ♬ suara asli - Badutku_21

 

Adapun begitu, isterinya terpaksa membatalkan solat selepas ditegur gara-gara terlupa untuk mandi wajib sebelum mendirikan solat subuh pada pagi itu.

 

Wanita yang memakai telekung merah jambu itu kemudian bergegas bangun daripada sejadah dan sempat memukul manja suaminya sebelum keluar dari bilik.

"Itulah realiti kehidupan" 

Pun begitu, apa yang mencuri perhatian netizen bilamana melihat reaksi wanita berkenaan sekaligus mendedahkan bahawa ramai pernah berdepan situasi sama.

 

 

"Pernah kena lagi teruk"

 "Selalu cik abe tegur"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen