Tak sangka video bot tular, lelaki tampil maklumkan keadaan diri. -"Syukur, kami okey..."

Percutian sekumpulan pelancong bertukar tragedi apabila bot pelampung yang dinaiki mereka bertembung dengan sebuah bot lain di tengah laut.

 

Gerun lihat bot bertembung

Menerusi rakaman tular, bot pelampung itu telah diikat dengan tali dan kemudiannya akan ditarik menggunakan bot lain.

Bagaimanapun, kelajuan bot pembawa itu bukan sahaja menyebabkan mereka tercampak, tetapi bertembung pula dengan bot lain yang datang dari arah tepi.

 

 

Menurut sumber, kejadian berlaku di Pantai Teluk Kemang, Port Dickson.

 

 

"Okey ke tu?"

Kejadian tersebit benar-benar mengejutkan orang ramai sekaligus membuatkan ramai tertanya-tanya akan keadaan semua penumpang yang terlibat pada waktu itu.

"Laju sangat!"

 

"Nampak je seronok"

 

"Kami semua okey..."

Namun begitu, salah seorang penumpang tampil memaklumkan bahawa mereka sekeluarga  berada dalam keadaan selamat dan tidak mengalami sebarang kecederaan.

Berkenaan rakaman tersebut, dia juga tidak menyangka akan tersebar dan menjadi buah mulut orang ramai kerana tujuan hantaran tersebut dimuat naik sekadar ingin memberi pengajaran. 

Mungkin imej teks yang berkata '06:15 40 98 Cari Amin Idris JADIKAN SEBUAH INGATAN UNTUK JGN TRLALU SERONOK BUKAN NIAT NAK VIRAL JUST NK BG PNGAJARAN JE, TAPI SEDAR SMPI GINI VIRAL SAYA NGN FAMILY XDE APE APE ALHAMDULILLAH SIMPN SINI SEKADAR KENANGAN TPI SERVICE DIORNG OKEY JE CUME TIME TU RAMAI KN DIORNG PUN TK MINTK NK LANGGAR KAMI APE APE PUN BERINGT JDIKN PENGAJARAN XV CRNT FAPERT'

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen