Gagal tahan sebak, Shuib sorok air mata waktu radio putar lagu arwah Siti Sarah

Awal pagi tadi, segmen Suria Pagi yang dikendalikan oleh penyampai radio Suraya Borhan, Ajak dan Shuib menjadi bualan ramai apabila ramai luah sebak dengan topik yang dibahaskan oleh mereka.

Untuk makluman, topik yang dikupas adalah berkenaan dengan jenis-jenis mengidam yang dialami oleh ibu mengandung dan tak dinafikan, ramai berkongsi pengalaman mereka berdepan situasi tersebut.

 

 

Shuib sembunyi rasa sebak

Bagaimanapun, di sebalik celotoh penyampai radio itu, rupanya ada peristiwa menyentuh hati yang mana boleh dilihat menerusi perkongsian Ajak Shiro di akaun Instagram miliknya.

 

 

Dalam sorotan tersebut, menyaksikan reaksi Shuib sepertinya sedang menahan sebak apabila radio mendendangkan lagu arwah Siti Sarah, pagi tadi.

Pelakon dan pelawak itu dilihat cuba mengawal emosinya dengan matanya tidak lepas melihat telefon, namun dari sisi lain boleh dilihat ada perubahan pada air mukanya.

 

"Aku nangis tengok video ni"

Ikut tersentuh dengan reaksi Shuib, netizen akui betapa sukarnya berada di tempatnya, lebih-lebih lagi apabila berpisah dunia yang mana kita tidak akan lagi dapat melihat arwah dan sakitnya menanggung rindu pada mereka yang telah tiada.

 

"Tak mudah jadi Syuib"

"Rindu itu perit"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen