Pemilik Viva undang bala, cermin sisi dipecah orang awam sebab 'double park'

Ruang tempat letak kereta yang kurang di sesuatu kawasan sememangnya menyukarkan orang awam untuk meletakkan kenderaan mereka.

Namun, itu bukan bermakna mereka boleh meletakkan kenderaan sesuka hati sepertimana yang dilakukan oleh pemilik kereta Perodua Viva ini.

 

Bahana parkir 'double park'

Menerusi video tular, menyaksikan keberadaan kereta Viva berkenaan parkir berdekatan dengan sebuah kereta jenis 'sport' berwarna hitam di hadapan klinik.

 

 

Hal itu sekaligus menyukarkan pemilik kereta hitam sukar untuk mengeluarkan kenderaannya dari ruang berkenaan kerana saiznya yang sedikit besar dan panjang.

No Plat hilang, cermin sisi pecah

Bagaimanapun, dia enggan memanjangkan masalah tersebut, sebaliknya bertindak mencabut nombor pendaftaran kereta Viva terbabit selain memecahkan cermin sisinya sebelum berlalu pergi.

"Rosakkan harta orang awam"

Adapun begitu, rata-ratanya beranggapan bahawa tindakan pemilik kereta hitam itu agak keterlaluan kerana merosakkan harta orang awam.

 

"Perbuatan khianat ni"

"Itulah habuannya"

Namun, dalam waktu sama bersetuju jika itu bertujuan sebagai pengajaran buat individu yang gemar meletakkan kenderaan sesuka hati sepertinya.

 

"Otak tertinggal"

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen