Video promosi program kementerian terima kritikan. -"Apalah cakap macam tu..."

Belum pun berlangsung, program yang bakal dianjurkan oleh Kementerian Pembangunan Wanita, Kebajikan dan Masyarakat (KPKWM) menerima kritikan hebat dari wargamaya.

 

Video promosi program jadi bualan

Dalam paparan yang dimuat naik semula oleh @PoliticoMy menyaksikan video kolaborasi Rosyam Nor dan Datuk Seri Rina Harun dalam mempromosikan program anjuran organisasi itu.

 

 

 

Bahasa terlalu kasar?

Namun, apa yang menjadi pertikaian bilamana melihat gelagat pelakon veteran itu yang agak kasar, ditambah pula dengan penggunaan bahasanya yang tidak sesuai ketika mempromosikan program rasmi sedemikian.

"Program dengan Datuk dengan kementerian yang belakang ni, korang baca sendirilah."

"Korang tunggu aku, aku nak belasah korang, baru bangkit..."

 

"Tak masuk akal"

Susulan isu tular, kini nama mereka hangat menjadi bualan dan rata-ratanya akui tak habis fikir dengan cara menteri wanita itu yang sepatutnya lebih berhati-hati sebelum memuat naik sesuatu di media sosial.

"Ini ikon rempit"

 

"Sepatutnya angkat martabat wanita"

Bukan itu sahaja, ada juga yang mendakwa bahawa cara penyampaian Rosyam Nor dilihat sepertinya telah merendah-rendahkan kan martabat wanita 

"Mana adab?"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen