Kencing dan berak merata jadi tabiat, lelaki puas hati akhirnya 'housemate' pengotor dihalau

Derita seorang lelaki bertemankan 'housemate' pengotor berakhir selepas dia dihalau gara-gara kegagalannya menjaga kebersihan rumah yang disewa.

'Housmate' pengotor tahap dewa

Hal itu dapat dilihat menerusi sorotan Firdaus di laman Tiktok yang menyaksikan keadaan bilik individu berkenaan yang sememangnya kotor dan bersepah dengan pakaian, kotak rokok serta bekas minuman yang sudah habis.

 

@freeeeeddddddddd PENYEWA DARI NERAKA 🤮🤮🤮#tiktokmalaysia #foryourpage #foryou #fypシ #pasrah #reyhan ♬ suara asli - Powerengers bunting - Intan Lembata bunting

 

Bukan itu sahaja, individu itu juga dikatakan suka mengambil makanan yang ada di dalam peti milik rakan serumah yang lain tanpa kebenaran.

Berak, kencing merata jadi amalan

Lebih parah lagi, dia juga gemar kencing di sinki selain berak merata-rata hingga membuatkan teman serumah yang lain hilang sabar.

 

 

 

"Apa masalah kencing dalam sinki?"

Boleh dikatakan tindakan penyewa itu agak luar biasa, malah tak pernah terfikir dek akal mengenangkan caranya menjalani kehidupan dengan mengabaikan kebersihan sebegitu.

"Aku pun malas tapi taklah teruk macam ni"

Lebih-lebih lagi apabila duduk bersama penghuni yang bukan dari kalangan ahli keluarga dan sebagai manusia waras dan berakal pastinya kita malu untuk berbuat demikian.

"Boleh pula tidur dalam tu"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen