Buat video nak maklum kedai buka, tapi ramai pula komen dah lama tak nampak

Kedai tepi jalan yang disangka tutup rupanya masih beroperasi selepas pemiliknya tampil dalam satu video memaklumkan bahawa kedai ayamnya buka setiap hari kecuali Jumaat.

 

Kedai usang ingatkan tutup

Hantaran yang dimuat naik menyaksikan suasana gerai ayamnya yang terletak di tepi jalan besar yang masih elok dan 'berdiri' teguh di situ.

 

@maymann_ Think positive mungkin akak tu lalu masa kedai belum buka☺️ #fypage #pfy #muizhotchicken #shadowbanned #live ♬ bunyi asal - πšƒπšŽπšŠπš– πšˆπšŽπš—πš£ ❦ - 𝑀 𝑒 𝑦 𝑦 β™•

 

"Betul bang, kedainya usang"

Namun, apa yang mengejutkan apabila ramai pelanggannya memberitahu bahawa kedai yang mereka lihat sebelum ini tidak seperti di dalam video.

Gerainya usang dan buruk seperti telah lama ditinggalkan yang mana sekaligus membuatkan mereka beranggapan kedai ayam itu tidak lagi beroperasi.

"Banyak kali saya pergi"

"Sumpah demi Allah"

 

"Baik abang buat sesuatu"

Melihat komen, dapatlah kita simpulkan bahawa insiden yang menimpa peniaga tidak lain pastinya disebabkan oleh 'buatan' orang.

Mereka mencadangkan agar pemilik gerai segera mencari penawar serta pendinding untuk melindungi perniagaannya.

"Harap tak ada apa2"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen