Kongsi tips cantik guna d*rah haid, rupanya ramai pernah buat. -"Memang berkesan!"

Wanita amat sinonim dengan hal-hal berkaitan kecantikan.

Malah, ada juga dari kalangan mereka amat berpegang dengan prinsip 'Beauty is Pain' yang membawa maksud untuk kelihatan cantik perlulah melalui proses yang mungkin boleh merisikokan diri.

Cantikkan kulit guna darah haid?!

Walau bagaimanapun, tidak bagi wanita ini apabila dia lebih memilih untuk menggunakan kaedah perawatan tradisional kerana difahamkan itu merupakan antara petua orang lama iaitu menggunakan darah haid.

 

@ntchaa.__ cannot brain 😌#fyp ♬ CAUSE ALL I NEED - 𝙈𝙞𝙣𝙚.🎶

 

Kaedah tersebut boleh dilihat dalam video yang telah dimuat naik semula oleh pemilik akaun Tiktok bernama ntchaa yang memperlihatkan perbuatan wanita tersebut melumurkan cecair merah yang dipercayai darah haidnya.

"Kenapa dia buat macam tu?"

Tak dinafikan, perbuatan tersebut sangatlah menjijikkan dan boleh dikatakan kaedah tersebut agak mustahil untuk dibuat kerana semua sedia tahu akan sifat darah itu yang kotor.

 

"Tak geli ke?"

"Dah lama orang buat"

Walau bagaimanapun, ada segelintir wargamaya beranggapan itu perkara biasa, malah memperakui keberkesanan kaedah tersebut kerana mereka pernah melakukannya.

 

"Memang berkesan!"

"Petua orang dulu"

"Ini normal lah"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen