Akui masih sayang isteri, suami jawab sebab berpisah. -"Saya terpaksa lafaz..."

Tiada pasangan yang berkahwin untuk berpisah, malah mereka amat berharap agar mahligai dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.

Namun, adakalanya perjalanan hidup kita tidak seperti yang diharapkan atau bahkan kita takkan pernah terlintas pun akan melalui  detik sesukar itu sepertimana yang dilalui oleh Siti Rohayu.

 

Terkejut umum berpisah

Semalam, dia mengejutkan wargamaya apabila mengumumkan telah berpisah dengan suaminya yang amat dikenali dengan panggilan abiy.

 

 

Walau bagaimanapun, dia tidak mengulas banyak tentang perkara itu, sebaliknya cuma memaklumkan bahawa keputusan yang dibuat adalah dengan kata sepakat antara dirinya dan suami.

"Abiy terpaksa..."

Bagi pihak abiy pula, dia berkata dalam satu video 'live' bahawa masih sayangkan umi (bekas isteri).

Namun, demi kebaikan semua pihak dia terpaksa menjatuhkan talak dan berharap keputusan yang dibuat dapat menjernihkan kembali keadaan.

 

@bungacintasaya sebelum berpisah. ini kata² aby.. 🥺#abi #umi #sitirohayu #tiktokmalaysia #foryou #trending #fyp #love #feelings ♬ suara asli - Positive Vibes Lesti kejora

 

"Kalau dah sampai mahkamah, kenalah lafaz talak...abiy terpaksa..."

"Mungkin lepas lafaz, keadaan menjadi tenang."

"Umi terlajak baik..."

Dalam pada itu, Umi sepertinya dapat menjangka bakal dikecam ramai berhubung keputusan untuk berpisah.

Baginya, sehingga ke hari ini dia sudah melakukan segala tugas dan tanggungjawab sebagai isteri dengan cukup baik, malah suaminya juga akui akan perkara itu.

@deevalovva Replying to @Nor Fadzilah Ada hikmah disebalik kejadian.kita mendoakan yg baik2.hati seorang perempuan #sitirohayu #rohayu #mogatabahlaluisegalanya ♬ bunyi asal - iera🍭

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen