Guna nama untuk bahan 'melawak'? Caprice ugut saman Mydin RM30 juta. -"Baik mohon maaf...."

Sejak kebelakangan ini, penyanyi 'rap' bernama Caprice terus menjadi tumpuan di media sosial.

Demikian apabila melihat dia amat aktif mengorak langkahnya membantu menyelesaikan setiap kes sensasi yang berlaku di dalam negara ketika ini.

 

Ciapan Mydin cetus kontroversi

Walau bagaimanapun, ada pula pihak dilihat sengaja 'mengusik' nya dengan memuat naik ciapan di Twitter seolah-olah menjadikan namanya sebagai bahan jenaka di platform berkenaan.

 

 

Caprice nak saman Mydin?

Hal itu mungkin dilihat agak sensitif menyebabkan dia kemudiannya mengeluarkan kenyataan di Instagram menuntut permohonan maaf daripada pihak Mydin berhubung hantaran tersebut.

 

Selain itu, pemegang gelaran 'Tiger Al Quds' itu juga memberi amaran kepada pemilik akaun untuk menurunkan hantaran tersebut dalam tempoh 24 jam atau pihaknya akan dikenakan tindakan undang-undang berupa saman bernilai RM30juta.

Adapun begitu, hasil semakan di akaun Twitter mendapati hantaran tersebut masih belum dipadam oleh pihak Mydin.

Malah, mereka masih rancak membalas komen daripada setiap pengikutnya yang rata-ratanya tak keruan melihat keberanian jenama besar itu berdepan situasi tersebut.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen