Empat Sebab Mengapa Lelaki Itu Jatuh Cinta Terhadap Anda.

Oleh: Zuzu Yasmine

Kadang kala seorang wanita tidak tahu mengapa seorang lelaki itu begitu mencintai dirinya. Mungkin bagi seorang wanita itu, dirinya itu sangat sempurna di mata lelaki tersebut sehinggakan si dia begitu mencintai dirinya. Namun sebenarnya, terdapat empat perkara mengapa seorang lelaki itu begitu mencintai kekasihnya.



1. Ada ketika saat susah.

Ini adalah ciri yang dicari oleh seorang lelaki. Anda ada ketika dia mengalami kesusahan dan masih setia dengan dirinya. Ataupun, anda hadir pada saat dirinya mengalami kesusahan. Dalam kesusahan itu, anda sentiasa memberi sokongan kepada dirinya untuk bangkit. Ia seumpama anda sentiasa di belakangnya dan mengharungi saat-saat kritikal bersama.

2. Membuat dirinya ketawa.

Dalam perhubungan ini, kalau sentiasa serius itu pasti tidak akan seronok. Jadi telatah anda yang membuat dirinya sentiasa terhibur dan ketawa membuatkan si dia memilih anda untuk menjalani hari-hari bersamanya. Mungkin bagi anda, ia tidak kelakar tapi bagi dirinya ia adalah sesuatu yang kelakar.

3. Sentiasa memberi perhatian.

Mungkin anda tidak perasan bahawa diri anda begitu teliti terhadap dirinya. Namun si dia, tahu anda seorang yang teliti. Hal ini kerana, mungkin ada sentiasa memerhati hal-hal yang kecil yang kadang kala dirinya tidak perasaan. Terutama anda lebih teliti akan perubahan yang berlaku pada dirinya. Sebab itu dia cinta akan anda.

4. Melayan ahli keluarganya dengan baik.

Ini juga adalah perkara yang si dia jatuh cinta akan anda. Anda tidak berpura-pura apabila berhadapan dengan keluarganya. Anda juga berjaya membuat keluarganya selesa dengan diri anda. Dan ibu bapanya mempersetujui hubungan kalian.

Seorang lelaki itu tidak memerlukan seorang wanita yang cukup sempurna dalam hidupnya. Tapi ia lebih memerlukan seseorang yang pandai mengambil hatinya dan menghargainya. Jadi empat ciri ini ada dalam diri anda yang membuat si dia begitu cinta dan sayang akan anda.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen