Empat ‘Trick’ Wanita Untuk Membuat Lelaki Jatuh Cinta Padanya.

Oleh: Zuzu Yasmine

Perhubungan ini sebenarnya banyak helah yang perlu dilakukan demi menambat hati pasangan kita. Terutama bagi yang sedang baru memulakan perhubungan. Helah yang tepat dan mantap perlu digunakan agar hati pasangan kita terus terikat bersama kita walaupun telah lama bercinta. Wanita-wanita yang bijak, mampu menundukkan seorang lelaki untuk terus mencintai dirinya sehingga ke akhir hayatnya. Tetapi, apa yang wanita-wanita ini lakukan? Mari ikuti helah mereka ini.



1. Biarkan si dia mengawal perhubungan.

Wanita-wanita ini akan membiarkan lelaki atau pasangan mereka mengawal perhubungan mereka. Mereka akan membiarkan pasangan mereka menjadi ketua dalam perhubungan itu, dan mereka membantu dan menyokong dari belakang. Setiap permasalahan yang dilalui akan dibawa ke tengah untuk membuat perbincangan dan mencari sefahaman. Bukan dilalui dengan pergaduhan yang panjang. Tiada perdebatan yang panjang tapi hanya perdebatan yang matang menyebabkan lelaki itu akan terus setia di sisinya.



2. Tidak meremehkan pasangan.

Kaum lelaki ini mempunyai ego yang tinggi, jadi ego mereka itu perlu dijaga di hadapan semua orang. Wanita-wanita ini tidak akan bermain dengan ego pasangan mereka. Mereka tidak meremehkan pasangan mereka di hadapan sesiapa pun. Setiap air muka pasangannya itu dijaga dengan betul. Namun apabila berlaku pergaduhan, wanita ini tidak akan membuat ego lelakinya itu tunduk tetapi membuat egonya itu mengalah dengan dirinya. Di mana akhirnya masing-masing tahu kesilapan tersendiri.



3. Membuat diri kelihatan cantik dan menarik.

Ini juga helah yang kerap digunakan wanita ini. Mereka akan mengekalkan kecantikan mereka demi mengikat hati pasangan mereka. Di samping membuat diri semakin hari semakin menawan dengan perubahan yang tidak terlalu menonjol. Tetapi ia mampu membuat pasangannya tahu akan perubahannya. Jadi segala usaha dirinya menjaga kecantikan demi pasangannya pasti akan dihargai.



4. Mengawal emosi dengan bijak.

Emosi adalah perkara yang memainkan peranan penting dalam perhubungan. Jadi wanita ini bijak mengawal emosi mereka apabila berhadapan dengan pasangan mereka. Walau apa jua keadaan mereka ini akan tangani dengan berhati-hati. Bukannya bertindak mengikut emosinya, tapi lebih menggunakan akalnya.

Kebiasaannya helah ini akan digunakan oleh wanita yang telah matang dan tahu menilai pentingnya pasangan pada dirinya. Dalam tidak sanggup kehilangan, mereka ini akan menggunakan peluang yang baik untuk menambat hati pasangannya.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen