Kelebihan Memiliki Pasangan Wanita Garang Macam Harimau. Auuummm!

Karekter wanita garang macam harimau ini biasanya akan dikatakan sombong dan tidak peduli dengan orang lain. Tetapi, disebalik sifat tersebut mereka mempunyai kelebihan tertentu yang mungkin saja dia sembunyikan daripada orang yang tidak kenali. Antara kelebihan tersebut adalah:



1. Cara menjaga diri.

Orang garang susah untuk didekati. Bukan tak mahu orang dekat dengannya. Tetapi apabila berada dengan kelompok lelaki, dia lebih selesa untuk memahalkan diri daripada memurahkan diri mereka dengan orang yang tidak sepatutnya.

2. Disiplin.

Kehidupan mereke lebih teratur. Mereka tidak suka hidup dalam keadaan berfoya-foya. Baginya, itu sangat membuang masa. Hidup bersama mereka akan lebih terancang kerana sangat teliti akan sesuatu perkara. Untunglah anda kan?

3. Berdikari.

Sudah tentunya dengan sedikit sifat garang yang ada pada mereka, mereka cepat berdikari dalam melakukan sesuatu. Tidak suka menyusahkan orang lain dan cekap menyelesaikan masalah.

4. Penasihat terbaik.

Disebabkan mereka sudah terbiasa melakukan sesuatu dengan sendiri, mereka juga kan menjadi rujukan pelbagai pihak. Sudah tentunya bersama orang yang mereka sayangi, mereka akan membantu sebaik mungkin bukan?

5. Karekter tersembunyi.

Hidup mereka bukan selalu serius. Sekali sekala mereka juga akan bergurau senda dengan orang yang terdekat atau bersama orang yang dia sayangi sahaja. Setelah kenal lebih lama, barulah akan terserlah sifat sebenar mereka.


Jadi, usah memandang rendah dengan sesiapa sahaja kerana setiap orang pastinya mempunyai kelebihan masing-masing. Mungkin saja buruk di mata kita, tetapi baik jika diteliti dengan betul. Jika anda mempunyai pasangan begini, hargailah mereka. Dengan penghargaan tersebut, mereka akan lebih bersemangat untuk membantu anda kelak.


 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen