Tiga Tanda Si Dia Benar-Benar Mencintai Anda.

Oleh: Zuzu Yasmine

Masa kini amat sukar untuk mencari seseorang yang begitu mencintai pasangannya seadanya. Di mana ia nampak kekurangan pasangannya sebagai satu kelebihan. Pada ketika ini, ramai lagi yang masih belum serius untuk mencintai kekurangan pasangannya. Bukan tidak ada, ada tetapi tidak ramai. Yang ramai adalah yang mencari pasangan begitu sempurna di mata mereka.



Tetapi apabila anda menemukan seseorang yang betul-betul mencintai anda. Anda akan nampak setiap usahanya dalam perhubungan. Setiap ujian yang datang itu tidak pernah membuat dirinya berputus asa. Mereka juga akan melakukan tiga perkara ini untuk anda.

1. Sentiasa konsisten dalam membahagiakan anda.

Tidak pernah jemu untuk membahagiakan anda, walaupun kadang kala angin anda tidak kena dengan waktunya. Pelbagai cara yang digunakan untuk membahagiakan anda. Dan setiap kali, si dia berjaya membuat hati anda terpikat dengannya. Usahanya itu bukan ketika anda merajuk dan marah dengannya. Tetapi dilakukan selalu dan sangat kerap.

2. Sentiasa menunaikan janji.

Si dia juga seorang yang memegang pada janjinya. Sekali pun perkara yang dijanjikan itu tidak ditunaikan. Namun, apabila si dia tidak mampu menunaikannya, si dia akan memohon maaf. Walaupun begitu, semua janjinya akan ditunaikan pada tepat pada masanya.


3. Sentiasa bercakap mengenai masa depan dengan anda.

Hanya kerana terlalu mencintai anda, si dia begitu teruja bercakap mengenai masa depan bersama anda. Apa yang dirancangnya kelihatan begitu tidak sabar untuk anda dan dirinya disatukan. Pelbagai perkara yang telah dirancangnya apabila anda dan dirinya hidup bersama kelak.

Bukan mudah untuk mencari seseorang yang mencintai kita sebetul-betulnya. Tapi biasanya apabila kita sudah memiliki orang seperti ini, kita sendiri yang tidak pernah puas malah mahukan yang lebih lagi. Oleh itu, jika mereka sudah di hadapan anda, hargai lah mereka.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen