3 Kebohongan Lelaki Yang Kerap Dilakukan Lelaki Untuk Mendapatkan Sesuatu.

Oleh: Zuzu Yasmine

Lelaki biasanya sama dan mereka hanya mahu satu niat apabila datang kepada wanita. Fikiran manusia tidak rumit. Mereka akan melakukan apa sahaja untuk memuaskan keinginan mereka untuk keseronokan, dan itu bermakna berlaku kebohongan juga. Berikut adalah beberapa kebohongan umum yang dikatakan oleh lelaki pada bila-bila masa dengan niat yang mereka mahu.



1. Saya akan memberitahu anda sesuatu yang saya tidak pernah memberitahu orang lain.

Dia mahu membuat anda berasa seperti anda istimewa dan anda seorang yang penting kepadanya, tetapi dalam realiti, dia hanya cuba masuk ke dalam hati anda. Jangan percaya untuk itu. Ingat anda mempunyai maruah dan harga diri.

2. Saya hanya menunggu gadis yang betul datang.

Dia cuba kelihatan seperti dia jenis lelaki yang sensitif dan malu yang benar-benar peduli terhadap emosi seorang wanita, tapi yang sebenarnya adalah apa yang dia mahukan adalah memainkan hati kamu. Jangan menjadi mangsa mulut manisnya dan kebohongannya.


3. Kita boleh dikatakan orang yang sama.

Dia akan cuba bermain jiwa dan hati anda. Dia akan mengatakan bahawa anda mempunyai begitu banyak perkara yang sama dengan dirinya dan anda harus cuba mengambil perkara itu ke peringkat seterusnya dalam masa yang singkat.

Jangan pernah terperdaya dengan kata-kata manis lelaki. Anda perlu lebih berwaspada sebelum menyerahkan hati anda pada orang yang salah. Bukan itu sahaja, anda perlu pastikan dirinya benar-benar inginkan anda.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen