Perasaan Yang Anda Alami Apabila Bertemu Dengan Gadis Impian.

Oleh: Zuzu Yasmine

Hampir semua lelaki mempunyai gadis idaman serta impian mereka. Bukan hanya itu sahaja, mereka juga mengharapkan mereka mampu memiliki gadis yang mereka impikan itu. Namun, kadang kala mereka telah menemui gadis idaman mereka tetapi mereka pula membiarkan gadis itu pergi kerana tidak tahu bahawa si dia adalah gadis yang ditunggu-tunggu selama ini. Berikut adalah tanda-tanda bahawa anda telah menemui gadis impian anda.



1. Rasa selesa dan senang apabila bersama.

Anda tidak perlu cari rasa selesa dalam hubungan itu. Ia akan mula datang dengan sendirinya tanpa dipaksa. Dia juga mampu menghilangkan rasa ketegangan yang anda alami dalam rutin harian anda.

2. Menerima tenaga yang baik darinya.

Apabila anda rasa rendah diri, dirinya akan menyebabkan anda mempunyai keyakinan. Bukan hanya itu sahaja, setiap kali anda terjatuh, dirinya akan membuat anda bangkit semula tanpa menyerah kalah.

3. Tidak berminat untuk mencari yang lain.

Anda seolah-olah hilang minat terhadap gadis lain. Apa yang anda mahu tumpukan hanya dia seorang.


4. Sikap dirinya yang menyenangkan.

Bagi anda sikap dan kelakuan yang ada pada dirinya begitu menyenangkan. Walaupun kadang kala ia menjengkelkan tetapi anda tahu bahawa itu cara dirinya mencari perhatian daripada anda.

5. Dirinya ada ketika susah dan senang.

Bukan semua pasangan akan ada pada waktu yang susah, tetapi berlainan bagi dirinya. Dirinya masih setia bersama anda walaupun ketika saat susah dan sentiasa memberi sokongan yang padu kepada anda.

Gadis impian ini kadang kala tidak datang dengan memenuhi segala cita rasa yang anda, tetapi mereka datang melengkapi apa yang anda tiada. Sehinggakan segala kekurangan yang dimiliki mampu ditutupi dengan kelebihan yang ada pada dirinya.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen