Kenali 5 Jenis Lelaki Yang Selalu Diingini Wanita.

Oleh: Zuzu Yasmine

Wanita selalu menyatakan ingin memiliki yang baik dan sesuai untuk diri mereka. Tetapi, dalam yang baik itu sudah pasti mempunyai pecahan yang tersendiri. Dan setiap pecahan itu yang mampu memikat hati seorang wanita walaupun pada awalnya mereka hanya mengharapkan lelaki yang. Mereka hanya meletakkan satu perkataan umum untuk menunjukkan pasangan idaman mereka. Namun sebaliknya mereka sudah mengenal pasti setiap pecahan daripada yang baik itu. Maka dengan itu, mari kenali lima 5 jenis lelaki yang dikenali daripada pecahan yang baik itu tadi.



1. Lelaki baik yang romantik.

Mereka ini baik tetapi ia juga dicampurkan dengan sedikit romantik. Di mana pada hari biasa juga mereka akan penuh dengan sikap romantik yang bersahaja. Mereka ini akan menghadiahkan bunga ataupun coklat walaupun bukan pada hari yang penting. Apa yang mereka mahu senyuman dari pasangannya.

2. Lelaki matang.

Lelaki matang ini biasanya dipenuhi dengan kebijaksanaan. Mereka ini biasanya mempunyai pengalaman akan pelbagai aspek dalam hidup. Bukan itu sahaja, mereka tahu apa yang mereka mahu dan bagaimana rasa kesakitan. Maka dengan itu mereka memilih untuk berfikiran lebih terbuka.

3. Lelaki macho yang gentlemen.

Mereka ini seperti mempunyai kelas yang tersendiri. Di mana mereka ini seperti lelaki yang sopan namun masih mengekalkan lagaknya. Bukan itu sahaja mereka ini dilihat seolah-olah lelaki serta bapa yang hebat apabila memiliki anak-anak nanti.


4. Lelaki yang kelakar.

Siapa yang tidak suka pada lelaki yang kelakar? Pasti rata-rata wanita akan memilih lelaki seperti ini untuk membuat hidup mereka ceria. Disertakan dengan gurau senda yang menyenangkan hati. Ia pasti lelaki yang mampu menarik hati pasangan apabila rasa sedih tiba.

5. Lelaki hot.

Mereka adalah orang yang bercita-cita tinggi, berorientasikan tujuan, didorong, dan berkerja keras. Mereka mahu perkara terbaik yang boleh ditawarkan oleh mereka dan mereka memahami nilai dedikasi dan komitmen. Walaupun mereka mungkin datang sebagai materialistik, wanita mereka tahu wang itu bukan semuanya untuk mereka.

Lima jenis lelaki adalah lelaki yang selalu wanita ingin dekati. Namun, wanita lebih menyatakan sesuatu yang umum apabila ditanyakan mengenai lelaki yang mereka idamkan. Sedangkan lima di atas itu adalah yang terbaik bagi mereka.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen