4 Tanda Gelak Tawa Bersama Pasangan Dapat Mengelakkan Kecurangan.

Oleh: Zuzu Yasmine

Semua orang takut akan kehadiran orang ketiga dalam hubungan. Anda pasti cuba pelbagai cara untuk memastikan pasangan anda berasa bahagia. Anda boleh melakukan pelbagai langkah berjaga-jaga serta memikat hatinya. Namun dengan anda bergelak tawa pasangan anda mampu menambah keeratan secara semula jadi. Mari ketahuinya.

1. Membuat Anda Lebih Mesra.

Cuba bayangkan, kalau kamu terus merungut, pasangan pasti langsung rimas melihat kelakuan anda. Bandingkan apabila anda rajin ketawa di hadapan pasangan. Apabila anda ketawa, anda akan lebih mesra dengan pasangan anda. Pasangan bahagia adalah pasangan yang jauh dari sikap rimas pasangan.

2. Mempunyai lawak yang tersendiri.

Apabila anda dan pasangan anda mempunyai jenaka yang hanya anda dua dapat faham, anda pasti akan berasa lebih dekat dan lebih selesa antara satu sama lain. Cerita jenaka peribadi boleh dibentuk melalui kata-kata tertentu, gerak isyarat tubuh, atau apa-apa yang anda dapat dengan mudah memahami. Ia seperti anda bercakap bahasa persendirian.

3. Tidak berpura-pura.

Kerana dia telah menjadi pasangan anda, tidak ada perkara seperti berpura-pura atau melindungi diri anda. Anda akan mula melakukan pakaian yang membuat diri anda kelakar tanpa rasa malu di hadapannya. Anda dan dirinya juga akan terhibur dengan perangai yang sebenar.



4. Merehatkan minda.

Apabila terlalu banyak gelak ketawa, ia mampu membuat anda dan pasangan berasa sedikit tenang. Dirinya juga suka mendekati anda kerana anda mampu mengurangkan segala masalah dirinya dengan perbuatan anda yang kelakar.

Bergurau senda dan bergelak ketawa ini mampu mengeratkan hubungan yang bercinta. Di mana ia akan membuat pasangan lebih rasa selesa dan tenang ketika bersama pasangan.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen