3 Perkara Romantik Yang Tidak Disukai Lelaki.

Oleh: Zuzu Yasmine

Terkadang tidak semua hal yang disukai teman lelaki, meskipun kamu berniat untuk bersikap romantik kepadanya. Jadi, jangan sampai salah ya! Tidak semua hal yang kamu fikir romantik itu menyenangkan untuknya, apalagi 3 hal ini. Mari ketahuinya.
Seorang lelaki tentunya akan sangat senang jika memiliki seorang pasangan yang romantik. Namun, sedikit berbeza dengan hal romantik yang wanita biasa harapkan, lelaki terkadang lebih menyukai hal-hal ringkas. Jadi sebenarnya hal yang tidak disukai lelaki itu apa saja ya?

1. Berpegangan tangan.

Bukan dikatakan bahawa lelaki suka berpegangan tangan? Memang, namun jika sekala pegangan tangannya tidak selesa maka sebaliknya lelaki tidak menyukainya. Contohnya, anda memaksanya berpegangan tangan padahal dia sedang memandu kereta. Tentunya akan berbahaya memnadu dengan tangan satu. So carilah masa yang tepat untuk berpegangan tangan agar selesa satu sama lain.

2. Memberikan surprise ulang tahun yang berlebihan.

Kejutan atau surprise saat ulang tahun memang suatu hal yang sangat disukai oleh lelaki. Tetapi lelaki tidak suka jika ia anda melakukan kejutan dengan satu yang pura-pura atau menipu. Sebagai contoh, anda menipu bahawa anda curang, sedangkan anda sudah mempunyai kejutan yang menarik.

3. Memberikan hadiah buah tangan.

Memberikan sesuatu seperti oleh-oleh atau buah tangan memang hal yang sangat sweet. Namun, lagi-lagi kali ini kita akan stay pada konsep ringkas. Misalnya anda baru saja pulang dari luar kota atau luar negeri, kemudian anda bercadang untuk memberikan hadiah buah tangan untuk pasangan anda, namun karena anda bingung untuk memilih hadiah yang sesuai untuknya akhirnya kamu malah membeli hadiah yang kurang sesuai. untuknya.

Agar anda terhindar dari hal seperti ini, ada dua hal yang perlu kamu perlu terapkan, yang pertama ingat kesukaan pasangan kamu dan yang kedua jangan berikan hadiah yang terlalu mewah dan terlalu murah. Simpel bukan?

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen