8 Ciri-Ciri Orang Yang Mencintai Anda Dengan Setulus Hati.

Oleh: Zuzu Yasmine

Kadang kala kita tercari-cari bagaimana orang yang mencintai kita itu dengan sepenuh hatinya. Bahkan ia juga merasakan satu hal yang mustahil untuk menjumpai seseorang yang mencintai kita dengan setulus hatinya. Rupa-rupanya ada sahaja seseorang yang akan mencintai kita dengan setulus hatinya, hanya kita sahaja yang tidak perasan akan kehadirannya. Mari kita kenali mereka yang mencintai kita setulus hati ini.



1. Orang yang mencintai anda tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai anda. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada anda satu-satunya.

2. Orang yang mencintai anda selalu menerima anda apa adanya, di hati dan matanya anda selalu yang tercantik walaupun mungkin anda merasa berat badan anda sudah bertambah.

3. Orang yang mencintai anda selalu ingin tahu tentang apa saja yang anda lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan anda.

4. Orang yang mencintai anda akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama anda, bahkan mungkin kejadian yang anda sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat bersama anda itu tidak boleh berulang selalu.


5. Orang yang mencintai anda selalu mengingati setiap kata-kata yang anda ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang anda sendiri lupa pernah mengungkapkannya. Kerana dia menyematkan kata-kata anda di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang anda tuturkan padanya, dan akhirnya anda musnahkan? Pasti anda lupa, tetapi bukan orang yang mencintai anda.

6. Orang yang mencintai anda selalu ingin berada di dekat anda dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan anda.

7. Jika suatu saat anda rindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu anda kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain, dia sentiasa menunggu anda.

8. Orang yang begitu mencintai anda, tidak pernah memaksa anda memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu anda terbeban dengan kerenahnya. Saat kau pinta dia berlalu, dia pergi tanpa menyalahkan anda, kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

Jika anda berjumpa dengan mereka seperti ini, jangan sesekali melepaskan atau mengabaikan mereka. Anda tidak akan bertemu dengan seseorang seperti mereka ini jika anda kehilangan dirinya.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen