Apa Yang Perlu Anda Tahu Apabila Bercinta Dengan Anak Bongsu Ini? Jom Ketahuinya.

Oleh: Zuzu Yasmine

Selalunya anak bongsu ini akan dikatakan lebih manja ataupun tidak pandai berdikari. Mereka juga mempunyai sikap yang kemahuan mereka ini perlu dituruti. Tetapi betul ke perkara tersebut? Anak bongsu ini mempunyai sikap yang lain apabila mereka ini jalinkan hubungan. Mereka ini banyak kelebihan jika menjadi pasangan anda. Mari kenali pasangan anda yang dilahirkan sebagai anak bongsu ini.



1. Seorang pemerhati dan pendengar yang baik.

Apabila dia menjadi orang yang paling muda di dalam ahli keluarganya, sudah pasti dia akan sentiasa mendengar segala luahan mereka yang lebih tua di dalam keluarganya. Bahkan dia juga sentiasa memerhatikan setiap gerak geri ahli keluarganya. Jika ia membawa satu kebaikan pada dirinya maka ia akan ikut. Sebab itu apabila bercinta dengan mereka ini, anda akan lebih beruntung. Mana tidaknya selain anda menjadi pendengar yang baik dia juga akan sentiasa berikan anda perhatian.

2. Boleh dipercayai dan tenang apabila hadapi masalah.

Setiap orang tidak akan lari dari masalah kehidupan, jadi pelbagai cara untuk tangani masalah seperti ini. Namun bagi anak bongsu ini sudah pasti mereka ini akan lebih tenang dalam menghadapi masalah yang mendatang. Mana tidaknya, dirinya banyak melihat pengalaman mereka yang lebih tua dalam menangani masalah mereka. Bahkan anak bongsu ini adalah seorang yang bole dipercayai dalam menguruskan masalahnya.


3. Seorang yang kuat menarik perhatian.

Sudah menjadi sikap anak bongsu ini apabila mereka ini akan membrontak apabila dirinya tidak mendapatkan perhatian. Namun pada masa yang sama, dirinya ini akan cuba sedaya upaya untuk menarik perhatian pasangannya. Sebab itu jika anda lihat anak bongsu ini akan lebih manja dengan anda. Jadi apabila anda tidak berikan pasangan anda perhatian, pasti si dia akan mula mencari gaduh dengan anda bukan? Itu hanya kerana mahukan perhatian sahaja.

4. Tidak akan marah dengan lama.

Untung siapa yang mempunyai pasangan anda bongsu ini. Mana tidaknya, jika kalian bergaduh atau salah faham pasti dia yang akan mengalah terlebih dahulu. Mengapa? Sebab mereka ini sememangnya tidak akan marah seseorang yang mereka sayang dengan lama. Jadi jika merajuk pun, dia sendiri yang akan datang minta anda pujuk. Itu belum jika anda yang buat salah, pasti banyak kali peluang yang akan diberikan kepada anda. Mereka ini dikatakan cepat memaafkan juga ye.

Jadi jika anda miliki pasangan anak bongsu ini tersangat lah beruntung ye. Walaupun mereka ini dikatakan manja tetapi mereka ini mampu menjadi pasangan yang ideal buat semua orang.


 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen