4 Ciri Perubahan Pada Wanita Yang Sedang Dilamun Cinta.

Wanita, apabila jatuh cinta rasanya seperti pertama kali mengikuti kelas gym. Menyakitkan tapi banyak hal-hal luar biasa yang rasanya sukar untuk diungkapkan. Tak ramai yang memahami mengapa wanita sebegitu, kerana hanya segelintir mereka yang memahami. Cinta menjadi perasaan aneh yang membuat wanita boleh tersenyum sepanjang hari sehingga membuat mereka kelihatan seperti orang gila. Betul bukan? Berikut hal tentang cinta yang hanya dirasakan oleh wanita.



1. Berubah memandang kebahagiaan.

Ketika masih bergelar seorang gadis, wanita suka pergi 'melepak' dengan kawan-kawannya. Mereka menghabiskan masa menjalankan hobi dan membeli-belah. Namun, setelah bertemu jodoh, wanita lebih suka menghabiskan masa di rumah menonton drama/filem dengan pasangannya.

2. Asyik menyebut nama kekasih.

Bila wanita jatuh cinta, mereka akan bercakap tentang kekasihnya tanpa henti. Ini terjadi kerana lelaki selalu hadir di fikirannya. Malah, wanita selalu mewujudkan pertalian apa pun dengan lelaki tersebut.



3. Cemas bila terpisah dari kekasih.

Kecemasan wanita berlaku amat cepat ketika terpisah dari kekasih, walau mereka baru bertemu beberapa jam yang lalu. Wanita benar-benar rindu dan merasakan kehidupan tidak lengkap bila kekasih tiada disampingnya.

4. Tidak memahami kenapa orang lain tidak optimistik.

Wanita yang sedang bercinta akan berfikir bahawa isi seluruh dunia ini mengagumkan, mereka menikmati hidup, dan segala keindahannya. Wanita hairan mengapa ada orang-orang yang tidak dapat menikmati hidup dan tidak menyedari sebenarnya mereka beruntung.

Anda masih keseorangan?

884,307 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen