Tips Mencari Hadiah Untuk Isteri Sempena Ulang Tahun Perkahwinan Anda.

Mendapat hadiah misteri pasti megujakan terutamanya pada kaum wanita. Lebih-lebih lagi jika mendapat hadiah dari pasangan tercinta pada tarikh-tarikh penting seperti hari jadi dan ulang tahun perkahwinan. Siapa sahaja dikalangan kaum wanita yang tidak suka pada hadiah, apatah lagi dengan kejutan. Pasti mereka mudah mengeluarkan air mata yang gembira kerana terlalu terharu.

Jadi, pada para suami diluar sana, jika buntu tidak tahu untuk memberi hadiah apa pada si isteri, jom lihat antara 10 hadiah di bawah;

Tudung.

Belilah collection tudung yang uptodate untuk isteri-isteri anda. Anda bukan sahaja tahu tentang perkembangan fashion tudung, malah isteri pasti bertambah sayang jika memberi tudung warna kegemarannya.

Kredit foto: BellaTtamimi

Sejambak bunga.

Bunga adalah sinonim dengan cinta terutamanya Ros Merah, jadi berilah bunga Mawar atau Ros ini pada isteri anda. Atau taburkan pada katil supaya kelihatan lebih romantik.

Image result for sejambak bunga

Kredit Foto: Google.

Diari.

Jika anda lihat isteri anda suka sahaja meluahkan perasaan di sosial media, berikan mereka diari untuk menulis setiap perkara yang mereka lalui setiap hari. Atau tulis sahaja perkara yang mereka minati, mungkin ada bakat terpendam menulis.

Image result for diari

Kredit Foto: Google.

 Barang kemas seperti gelang atau rantai.

Image result for jewelry

Kredit Foto: Google.

Barangan couple seperti baju atau cincin.

Related image

Kredit Foto: Google.

Tidak salah sekiranya sekali sekala memberi barangan couple seperti anda dengan si dia di awal perkenalan. Semuanya mahu menggunakan barangan yang sama seperti anak remaja. Barulah berjiwa muda.

 

Related image

Kredit Foto: Google.

Candle Light Dinner pun sudah mencukupi.

Related image

Kredit Foto: Google.

Tanaman.

Tanaman kecil dan yang mudah dijaga juga boleh diberikan sebagai hadiah dan ia lain daripada yang lain. Boleh diletakkan di pejabat atau di tempat-tempat yang kecil sebagai perhiasan.

Image result for small plant

Kredit Foto: Google.

Rakaman video yang romantis.

Kredit Foto: MPutraSetia

Berbulan Madu.

Image result for honeymoon

Kredit Foto: Google.

Kompilasi gambar anda berdua.

Kredit Foto: Dwi

Selamat Mencuba!

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen