9 Cadangan Tempat Menarik Untuk Berbulan Madu Di Luar Negara.

Bagi pasangan yang baru berkahwin inginkan kelainan ketika berbulan madu, cuba untuk melancong ke luar negara pula. Di samping dapat belajar dengan budaya orang luar, anda juga boleh sematkan memori romantik bersama pasangan dengan pemandangan yang istimewa. Jom lihat antara tempat menarik untuk anda dan pasangan berbulan madu…

1. Sepanyol.

Sepanyol adalah destinasi paling romantik untuk pasangan yang mahu berbulan madu. Tempat ini amat sesuai bagi mereka yang ingin menikmati pemandangan yang cantik seolah-olah dalam drama  seperti pantai, kawasan luar bandar, gunung, bandar-bandar yang pelbagai tempat lagi.

Related image

Kredit Foto: MyWedding

2. Perancis.

Ia adalah tempat untuk bercuti dengan ciri-ciri yang indah. Dari Menara Eiffel untuk pasangan bercinta dan dari Notre Dame de Paris ke muzium dan galeri yang tak terhitung jumlahnya, terusan indah, pelayaran bot rumah dan sukan pantai! Paris mempunyai segala-galanya.

Related image

Kredit Foto: Digaleri

3. Great Britain.

Great Britain adalah rumah kepada beberapa pantai dilengkapi dengan hiburan yang terkenal di dunia, taman dan laman Anglo-Saxon. Dengan Wales, Scotland dan North Island, dan lain-lain tempat-tempat di sana, ia menjadi pusat utama tarikan untuk pelawat.

Image result for great britain sea

Kredit Foto: Favim

4. Greece.

Salah satu destinasi pelancongan yang paling popular di dunia, Greece menarik orang ramai kerana pulau-pulau yang indah. Pelancong suka untuk tinggal walaupun di hotel mewah. Tanah itu meliputi lebih daripada enam puluh pulau-pulau yang didiami.

Related image

Kredit Foto: MyHoliday


5. Itali.

Itali penuh dengan aroma wangian Rom yang merebak sejak zaman Julius Caesar. Tasik Itali, makanan, penduduk tempatan, pakaian dan pemandangan gunung serta bahasa digunakan adalah beberapa faktor utama yang menjadikan tempat ini salah satu pusat utama tarikan.

Image result for Italy

Kredit Foto: Trip

6. Amerika Syarikat.

Bagi mereka yang suka dengan suasana yang urban, jom ke US. Perjalanan ke Amerika Syarikat adalah benar-benar menyeronokkan merangkumi New York, California, Miami, Las Vegas, dan lain-lain. Pelancong yang suka melawat beberapa tempat menarik di dunia pasti sukakan negara ini.

Image result for time square new york

Kredit Foto: Travel

7. Turki.

Turki mempunyai beberapa pantai terbaik dan romantik di dunia dan banyak tempat di bandar-bandar yang dibongkar sehingga ke hari ini. Keindahan tempat ini sangat bernilai terutamanya pada musim bunga atau musim luruh.

Image result for turki

Kredit Foto: Tribunnews

8. Croatia.

Laluan belum diterokai di pantai Croatia merupakan salah satu destinasi percutian yang paling menarik di dunia. Pulau-pulau dan hotel berdekatan adalah tempat yang hebat untuk tinggal bersama yang tersayang.

Image result for croatia

Kredit Foto: Rei

9. Thailand.

Ia adalah satu tempat yang mempunyai keindahan syurga membeli-belah, makanan yang sangat baik dan perbelanjaan yang rendah. Spa khas, perjalanan pelayaran tradisional dan hotel-hotel mewah adalah sebahagian daripada tempat-tempat yang luar biasa.

Related image

Kredit Foto: Groupon

 

Selamat Berbulan Madu!

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen