Rupa-Rupanya, Wanita Manja Ni Lebih Nakal Dalam Diam, Buat Rumahtangga Lebih Berseri.

Oleh: Zuzu Yasmine

Wanita, bakal menjadi isteri serta ibu kepada anak-anak kita. Dalam memilihnya sudah tentu perlu dilakukan berhati-hati agar ia menjadi seorang isteri yang mudah dibimbang serta menyenangkan hati. Tapi selalunya, wanita-wanita ini jarang sekali menunjukkan sikap mereka yang sebenar.

Apabila berdepan, mereka ini penuh dengan rasa malu dan senyuman. Bila sudah lama kenal, baru tahu bagaimana lagaknya mereka ini. Tapi itulah yang membuat wanita-wanita ini menarik.

Bila dah mula berkenan, lagi membuatkan kita nak tahu mereka ini macam mana orangnya. Lagi buat kita rasa nak mendekati mereka ini. Lagi-lagi kalau jenis yang malu-malu ini, lagi seronok menyakat mereka.



Tak kurang juga mereka yang sedikit jual mahal, makin mahal makin teringin untuk dimiliki, itu yang selalu orang lelaki rasa. Tetapi ada rahsia lagi sebenarnya wanita ini, nak-nak lagi mereka yang manja. Tapi bukan manja dengan orang yang sebarangan, sudah tentulah mereka ini akan manja dengan suami mereka iaitu kekasih yang halal buat mereka.

Agak sukar sebenarnya nak tahu seseorang wanita itu manja atau tidak, tetapi apabila anda memiliki wanita ini sudah tentu ia akan membuat rumah tangga menjadi lebih harmoni dan berseri.

Mana tidaknya, dalam manjanya itu ada sikap nakalnya yang akan menyakat suami di rumah. Bila ada sakat menyakat inilah yang membuatkan hubungan tersebut makin bahagia dan makin meriah. Hubungan ini akan menjadi penuh dengan gelak ketawa yang menyenangkan hati.

Tak cukup dengan itu, wanita manja ini penuh dengan kelembutan. Apabila anda jatuh sakit atau dalam kebimbangan, dia akan merawat anda sepenuh hatinya kerana dia mahukan anda segera sembuh dan bergurau semula dengan dirinya, malah setiap penjagaannya itu anda tahu bahawa dirinya ikhlas.

Walaupun manja dan nakal tetapi mereka ini tahu menghormati pasangan mereka. Mereka tidak akan melakukan sesuatu yang mungkin membuat anda tidak rasa dihomati. Daa tahu bahawa anda adalah orang yang perlu dihormati dalam hubungan tersebut dan tak akan mengambil kesempatan ke atas itu.

Apa yang paling penting adalah mereka ini tahu menghiburkan hati. Tak boleh nampak anda sedikit muram sudah tentu dengan segera dia akan membuat anda tersenyum. Walaupun dengan menggunakan senyumannya sahaja.

Akan tetapi wanita seperti ini hanya akan diketahui selepas berkahwin sahaja, namun sangat beruntung jika kalian memilikinya.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen