Nak Isteri Kurus, Suami Kenalah Rajin-Rajin Peluk Isteri.

Masalah berat badan naik dengan mendadak adalah satu perkara biasa bagi mereka yang telah berkahwin. Nak-nak lagi si isteri, mana tidaknya mereka ini rasa bahagia apabila ada insan yang sanggup hidup bersamanya malah menjadi pelindung buat dirinya.

Tai itulah kadang kala suami ini pun satu hal, dia dah buat isterinya bahagia tentulah berat badan akan bertambah, tapi tak mahu pula isterinya dengan berat badan bertambah itu. Apa yang dia mahu isteri yang slim macam model.

Tapi jangan bimbang, sebenarnya ada cara isteri nak kurus dengan mudah. Tapi syaratnya suami kenalah tolong isteri.



Pelukan suami sebenarnya dapat mengurangkan tahap kolestrol dan meningkatkan kesihatan isteri. Walaupun pelukan yang diberi itu lembut, kita boleh rasai sendiri gentaran hangat dalam jiwa raga kita. Suami yang ingin Isterinya menurunkan berat badan digalakkan untuk peluk isterinya lebih kerap. Namun pelukan bukan hanya pelukan. Anda perlu tahu apa yang si suami ingin sampaikan melalui pelukan. Berikut adalah 5 jenis pelukan suami dan maknanya.

1. Pelukan Merangkul Seluruh Tubuh Anda.

Biasanya pelukan ini terjadi ketika ada ketegangan ataupun masalah pada anda berdua. Pelukan ini bermakna untuk menenangkan anda. Pelukan ini juga bererti pasangan anda ingin meminta maaf.



2. Memeluk Sambil Meletakan Kepalanya Di Bahu.

Pelukan ini dilakukan suami ketika memerlukan anda. Ada beberapa perkara ini menyebabkan pelukan ini terjadi seperti rindu, penat dan sebagainya. Jika suami anda meninggalkan ciuman di bahu anda, ia bermakna dia tidak mahu kehilangan anda.

3. Pelukan Merangkul Dari Belakang.

Pelukan dari belakang menandakan adanya rasa bahagia, rasa ingin melindungi, rasa cinta dan kemesraan.



4. Pelukan Merangkul Dari Tepi.

Pelukan ini sangat friendly, dilakukan atas sebab support atau sokongan yang tidak keterlaluan kemesraannya.

5. Pelukan Memeluk Dari Pinggang.

Pelukan ini menunjukan perpaduan antara cinta dan ghairah. Boleh jadi suami ingin melakukan hubungan intim dengan anda. Boleh jadi juga ianya sebuah . Pelukan ini juga boleh menjadi pelukan harian yang mampu memberikan anda semangat kepada anda.

Apabila sudah berumahtangga, sungguh malang jika suami isteri tinggal serumah, tidur sekatil, tetapi tidak saling berpelukan. Kajian mendapati bahawa pelukan dan gurauan mesra dapat mengubati kegusaran, penyakit, rasa berseorangan, tekanan dan murung.



Semestinya ada sebab kenapa isteri suka dipeluk dan memeluk suami. Pelukan yang romantis, mesra dan hangat, rapat dari hati ke hati.

Suami perlu tahu, isteri memang suka dipeluk dan digomol. Lebih-lebih lagi pelukan ‘surprise’ dari belakang. Amalkan selalu, semoga bahagia rumah tangga!

Anda masih keseorangan?

835,893 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen