Detox Hanya Menggunakan Asam Keping, Jimat & Murah. Bakal Pengantin Kena Cuba Ini.

Oleh: Zuzu Yasmine

Selalunya kalau cakap pasal asam keping ini tentu sahaja akan terbayang masakan asam pedas, singgang laksa dan macam-macam lagi lah. Tapi rupanya asam keping ini bukan sahaja boleh digunakan dalam masakan nak buat detox dalam badan pun boleh juga rupanya.



Seperti yang diamalkan oleh Ummi Syauqina yang telah mengamalkan minuman ini kerana ia bagus untuk pembuangan air besar. Ikuti perkongsiannya.

Nak share satu pertua detox yang senang dan sentiasa ada kat dapur.

Asam keping direndam dengan air suam lepas itu minum airnya. Dah sedikit air dalam cawan boleh tambah dan minum macam air masak.



Alhamdulillah memang sangat bagus untuk cuci usus, yang susah dan tak lawas buang air besar lepas minum ini akan mudah dan sangat sesuai untuk yang dalam pantang, haid. Alhamdulillah Ummi dalam pantang memang mak bagi minum air ini sahaja nak buang air besar dah tak perlu risau.

Maaf seandainya pos ini tak sesuai admin boleh delete ya, mohon jangan kecam. Niat nak share benda baik dan ramai cuba minum air ini dan alhamdulillah semua kata bagus.

Asa keping boleh beli dekat mana-mana kedai runcit, insya Allah ada. Ada tak yang amalkan minum air asam keping ini?

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen