Lelaki Ada Haiwan Peliharaan Tentu Seorang Penyayang, Jom Kenali Personaliti Berdasarkan Haiwan Mereka.

Oleh: Zuzu Yasmine

Sekarang ini bukan hanya wanita sahaja yang mengemar memlihara haiwan. Lelaki juga tidak ketinggalan untuk memlihara haiwan peliharaan yang manja dan menenangkan hati ini. Mana tidaknya, kalau lelaki bujang tentu sahaja dia akan kesunyian untuk tinggal bersendirian, maka dengan itu haiwan peliharaan adalah penghibur dirinya.


Namun beggitu, tentu anda ingin tahu personaliti si dia melalui jenis haiwan peliharaan. Bukan senang nak tengok orang lelaki pelihara haiwan ini. Tentu mereka ini seorang yang penyayang bukan. Jom kenali mereka mengikut peliharaan mereka.



Kucing

Si dia jenis suka bersendirian atau introvert. Tampak seperti dia suka bersendiri tapi bila kamu approach, dia boleh jadi pendegar setia, mudah diajak berbual dan boleh diharap. Kalau kereta kamu rosak di tepi jalan, call saja dia.



Arnab

Dia tak gemar jika kamu mengongkong hidupnya dan lebih selesa dengan wanita yang berperwatakan santai. Oh ya, si dia mudah suaikan diri dengan persekitaran baru.



Burung

Pendek kata, si dia tak suka wanita yang gemar menipu kerana jejaka sebegini adalah seorang yang jujur. Jika kalian lepak bersama, pasti ada saja jenaka yang boleh buat kamu tak kering gusi.



Ikan

Si dia tidak sukakan komitmen yang berlebihan. Ini kerana dia mahu keadaan emosinya sentiasa stabil. Malah dia Sentiasa tenang dalam apa jua situasi. Apa yang menariknya si dia seorang yang happy-go-luck dan pandai berjenaka.



Haiwan reptilia

Kebanyakan pemilik haiwan reptilia dikatakan sangat berdikari dan tidak pandai berjenaka. Jika si dia memelihara kura-kura bermakna dia seorang yang pemalu, rajin dan boleh diharapkan. Malah kalau memelihara ular pula si dia suka mencari sesuatu yang baru, santai dan sukar diramal.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen