Sanggup Bermadu Secara Rahsia, Wanita Jangan Mudah Terpedaya Dengan Nikah Sindiket Ini.

Oleh: Zuzu Yasmine

Masa manis, semuanya memang nampak indah dan bahagia sekali. Biasalah ketika awal-awal nak dapat dan baru dapat, tentu ramai yang tak nampak segala masalah ataupun kesan buruk sesuatu perkara. Namun, bila dah lama dan mula nampak masalah, salah seorang kenalah tanggung risikonya. Itulah sering kali terjadi apabila anda terjebak dalam nikah sindiket.

Biasanya perkara ini akan menjadi pilihan apabila sebuah hubungan itu tidak mendapat restu keluarga ataupun ingin berkahwin secara senyap-senyap sebagai isteri yang kedua atau ketiga. Jalan ini lebih mudah dipilih kerana urusan pernikahan akan menjadi lebih mudah.


“Sangkakan panas hingga ke pentang rupa-rupanya hujan ditengah hari” inilah yang akan terjadi kalau anda memilih jalan pintas hubungan kalian. Yang lelaki mungkin tidak akan menanggung tetapi kalau anda wanita, banyak kesan dan akibat yang perlu anda fikirkan.

Sedikit penjelasan dari Peguam Syarie Fahmi Ramli tentang kesan-kesan yang bakal wanita tanggung jika terlibat akan sindiket ini. Hati-hati dalam membuat keputusan, jangan sampai menyesal dikemudian hari.



Apa itu nikah sindiket?




Bagaimana boleh wujud sindiket ini?






Kesan kepada wanita jika terlibat dalam sindiket ini?



Langkah-langkah yang perlu diambil



Hati-hati ketika membuat pilihan

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen