Doa Pelindung Khusus Bagi Kaum Wanita Setiap Kali Keluar Rumah. Jangan Lupa Amalkan Selalu.

Wanita sangat dikenali sebagai seorang insan yang lemah. Tidak kiralah dimana sahaja dirinya berada, sedikit sebanyak tentu akan mendapat perhatian seseorang. Walaupun menutup aurat dengan sempurna atau sebaliknya, itu juga bukan satu punca utama sesuatu kejadian yang tidak diingini dari berlaku.

“Islam amat menjaga dan mengangkat martabat wanita sehinggakan nabi Muhammad SAW datang ditengah-tengah masyarakat jahiliah yang sangat merendahkan martabat wanita untuk mengangkat dan menjaga martabat wanita.”



Buat wanita yang berdikari seorang diri dan sentiasa menguruskan diri sendiri, anda perlu mempunyai pelindung buat diri anda. Mungkin akan ada yang bawa papper spray sebagai peneman di sisi bahkan lebih menguntungkan lagi jika anda mempunyai suami yang akan teman anda ke mana sahaja.

Jangan risau buat wanita-wanita bujang, anda tidak perlu bimbang kerana Allah sentiasa bersama dengan anda. Maka dengan itu, kerap dan rajin-rajin amalkan doa ini untuk meminta pelindungan darinya.



Satu lagi doa sohih yang dibaca oleh isteri Nabi Ibrahim a.s (iaitu Siti Sarah) yang menyebabkan para lelaki zalim termasuk rajanya melarikan diri, saya sertakan sekali sumber rujukannya dari hadis Nabi s.a.w.



Semoga kita semua berada dalam lindungannya selalu.


Anda masih keseorangan?

754,927 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen