"Emir kenalkan... Nur Amirah..." -Emir bawa Mira Filzah ziarah pusara arwah ayah

Oleh: Zuzu Yasmine

Setelah hampir sebulan mendirikan rumah tangga, pelakon cantik manis Mira Filzah telah berkongsi satu momen indah apabila pulang ke kampung suaminya Wan Emair Astar di Perlis untuk menziarahi pusara bapa mertuanya serta bertemu atuk dan neneknya.


Sempat ziarahi atuk & opah

Dalam kesempatan itu, Mira juga berkesempatan meraikan hari ulang tahun kelahiran datuk dan opah sebelah ibunya serta menziarahi mereka sebelum bergerak ke Kuala Kangsar bagi menghadiri majlis tahlil arwah bapa Wan Emir iaitu Datuk Wan Muhammad Khair-il Anuar Wan Ahmad.



Kenalkan... 

Selepas itu, mereka pergi pula ke pusara Allahyarham pada hari yang sama sebelum bergerak ke Masjid Ubudiah, Bandar Diraja Kuala Kangsar bagi menghadiri majlis tahlil.



Perkongsian dari kedua pasangan tersebut telah mendapat perhatian dari warganet yang senang melihat pasangan secocok ini. Malah, ada juga yang tertarik melihat gelagat atok dan opah.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen