Seronoknya kahwin muda ni, saja kacau suami main game tak sangka dibalas pelukan.

Oleh: Zuzu Yasmine

Kalau tahu seronoknya berkahwin, dari muda lagi tentu dah mendirikan rumah tangga. Tapi itulah, jodoh ini rahsia Allah. Dah tergerak hati nak kahwin tapi jodoh masih tak nampak bayang lagi pun tak boleh kahwin juga.


Jangan kecewa dulu, mungkin jodoh yang terbaik masih lagi sesat di luar sana, tapi bila dah sampai masa tentu akan bersama jua.

Bahagia bersama suami tercinta

Seronok melihat kebahagiaan pasangan muda yang baru saja mendirikan rumah tangga ini. Telah mendirikan rumah tangga 10 Oktober lalu, Nur Aisyah kelihatan begitu mesra bersama suaminya.

Kacau suami main game

Melihat pada rakaman video yang dikongsi di TikTok, gadis ini sengaja menganggu suaminya yang sedang fokus bermain game. Dia yang datang tiba-tiba memeluk suaminya itu tak sangka suaminya akan melepaskan game malah lebih memilih untuk memeluknya kembali.



Menjengah ke ruangan komen, ramai yang meluahkan rasa ingin kahwin malah ada juga yang meminta untuk menghormati orang yang masih single ni.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen