Netizen dedahkan bukti Neelofa dan PU Riz sedang hangat bercinta?

Oleh: Zuzu Yasmine

Ramai yang dah mula buat spekulasi tapi mungkin tak ada bukti yang jelas yang menunjukkan Neelofa menjalinkan hubungan cinta bersama pendakwah bebas iaitu Haris Ismail atau PU Riz.


Telah banyak ‘hint’ yang diberikan oleh kakak pengacara itu, Noor Nabilah dan kawan baiknya Rosix menerusi laman Youtube dan juga IG Story mereka. Walaupun begitu, Neelofa berkeras menafikan bahawa dirinya sedang jalinkan hubungan cinta bersama PU Riz.

Sentiasa memberi inspirasi kepada orang ramai, tentunya peminatnya ingin tahu mengenai hubungan mereka berdua itu, malah salah seorang peminatnya telah melakukan siasatan untuk ketahui hubungan sebenar mereka berdua.

Menerusi capaian Twitter NamiwaAbameed, dia yang dapat menghidu bahawa Neelofa dan pendakwah bebas itu mempunyai hubungan berkongsi kronologi hasil siasatan yang dilakukan.

Yakin Neelofa dengan PU Riz

Beberapa bukti yang mendedahkan hubungan Neelofa dan juga pendakwah bebas itu.


Bukti-bukti yang kukuh

Bertambah yakin lagi apabila kata-kata yang keluar dari mulut kakak Neelofa dan rakan baiknya Rosix.



Gambar kuatkan lagi bukti

Ramai yang tidak perasaan tetapi rupanya ada gambar jejaka di telefon pengacara itu.



Baru-baru ini juga, Neelofa telah memuat naik gambar di Instagram miliknya bersama seseorang yang memakai baju sedondon dengannya.



Walaupun tidak dapat kesahihannya lagi, diharapkan ada berita gembira tidak lama lagi.

 



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen