Nak kahwin tapi tak cukup duit? Bakal pengantin kongsi tips kumpul duit RM51 ribu dalam 3 tahun

Oleh: Siti Nur Ain

Setiap dari kita pasti mempunyai keinginan untuk berkahwin. Terlebih lagi apabila sudah mempunyai buah hati. Pasti akan terfikir bagaimana ingin segera melamarnya.

Tetapi pada zaman yang semakin moden, keperluan juga meningkat. Membuatkan ramai pihak yang terpaksa menangguhkan rancangan mereka. Seorang pengguna twitter bernama Naqib Hashim telah memberi tips bagaimana ingin menyimpan duit RM51 ribu hanya dalam 3 tahun.

1. Cara mudah untuk melangsungkan perkahwinan.

Semua persediaan baik sebelum atau semasa hari pernikahan telah disediakan. Hanya tinggal menunggu berlangsungnya hari istimewa tersebut.

2. Tidak menjerat diri sendiri

Tiada siapa yang mahu apabila sudah mempunyai anak tetapi masih lagi membayar hutang bersanding. Di saat banyak lagi tuntutan yang perlu dipenuhi.

3. Tips yang sangat berguna

Sangat mudah dan sesuai untuk yang telah berniat menghalalkan pasangan, kerana lagi cepat lagi elok. Atau kepada mereka yang mempunyai keperluan lain.

Setiap masalah pasti ada caranya. Tinggal terpulang kepada kita sahaja bagaimana mahu mengatasinya. Semoga perkongsian beliau di twitter ini memudahkan lagi urusan anda yang masih berusaha mengumpulkan keuwangan.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen